feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
I'm Not You


entries | profile | tagboard

Wednesday 23 March 2011
Bodoh ka aku ni?

Da 4 bulan aku break ngn dia...
y smpai skang aku still igt kt dia?pdhal mybe
dia xpnah igt kt aku pn.. bodoh kn aku ni?
skang aku tgah sibukkan dri xnk bg igt dia sgt..
"i will always think of u as someone that i love"

smpai bla ea aku nk igt n tgu dia?
aku pnah ckp kt dia aku akan tgu smpai dia da sah jd hak owg..
xtau la dia igt ka x ayat 2..sbb apa aku xbley lupa dia?
dia pmpuan pling perfect aku pnah jpa..dia baek sgt2..
aku ja xtau nk hrgai dia slma ni..
knapa aku xcri pgnti?xplu kot sbb aku ykin sgt klu aku
kpel ngn pmpuan len pn aku xbley syg pmpuan 2 mcm mn aku syg dia dlu..
aku hrap dia bhgia ngn idop dia skang..bla dia bhgia aku pn bhgia..
xksah la dia xjd mlik aku pn at least dia pnah wt aku bhgia...
 cuba sibukkan dri nk byk bsabaq ja skang..
cayuk MOHD FATHIE cayuk
"mencintai itu xsmstinya memiliki"



0 loner (s)
OLD | NEW