feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
I'm Not You


entries | profile | tagboard

Thursday 7 April 2011
Buku Baru

Ya Allah kuatkan semangat aku tuk mnempuhi segala dugaan dariMu Ya Allah..aku nk mula idop baruuuu...da xnak sdey2 g...yg da lepas 2 biaq la lepas..xguna nk igt2 lagi wt sk8 ati ja...klu Allah xmakbulkan apa yg kita Doakn selama ni xbmkna Allah 2 xadil..maybe Allah da tentukan ssuatu yg lbey baek dr apa yg kita nk skang...Teruskan la berDoa..aku xkuat Ya Allah..Kuatkn la semangat aku...aku pelu ssowang sgt2 skang tuk support aku...mn aku nk cariii..idop aku KOSONG..mlm ni aku nk delete suma pic2 yg da xbkenaan dlm pc aku..xbley smpan sbb ari2 kja nk tgok ja..suma 2 da xdk mkna..yg tggal?kamu dduk diam2 dlm ati saya tau..shh duk diam2 ok bebeh jgn bising2...lupakan yg lepas besok bangun pagi2 mulakan idop yg baru yeahhhhhh otak tgh serabut sgt2 skang nk wt apa ni..."no metter what life must go on" CAYUK MOHD FATHIE CAYUK...papaiiii salam



1 loner (s)
OLD | NEW