feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
I'm Not You


entries | profile | tagboard

Tuesday 10 May 2011
Kawin Lari???

Gambar hiasan kikikiki..
Assalamualaikum..wink3..jam skang mnunjukkan 2.25am..tp saya belom tido lagi..sbb apa saya lom tido?sbb mata saya lom ngn tok la..xtau nk wt pa time2 skang ni suma da tdo tgal saya swg ja..ttba ja tgan nk mnaip cta psal kwin lari ni..sbb apa saya tlis ni?sbb td da kwan saya msj ckp dia nk kwin lari..waaa saya ada kwan2 cm 2 ka?sptotnya mmg xdk la hehehe...actuly saya knal kwan saya 2 kt fB ja..ttba ja ta dia msj ckp skang dia kt KN..KN?abaikan ja dia kt mn ok..saya tnya la dia wt pa kt sana dia ckp nk kwin?tgjut jgak ar dia ckp cm 2..ttba ja nk kwin..bru form 5 da gatai nk kwin?plek3..dia ckp dia bru ja knal laki 2 dua 3 mgu lpas..wah bru knal da thgeh-hegeh nk kwin?gila pnya owg la..skul pn xabes g da tgdik-gedik..SPM plak thun ni adoi..bila saya nasihat swoh dia pk btoi2 sblom wt suma ni trus dia xblas msj saya..so?saya abaikan ja la..wt pa nk amek port..g pn saya da nasihat kn..klu da wt xtau wt pa saya nk pulun2 g kn lantak dia la..plek kn umo cm 2 da pndai nk kwin lari..xkesian kt mak ayah dia kn?adoi 17 tahun dia besarkan hang tp ni ja hang balas?

Gambar hiasan huhuu..
Mak N Ayah kita xmntak pn duit ringgit dr kita bila kita da besar...yg diowang nk anak2nya berjaya n id0p bhgia..2 pn da ckup wt diowang tsnyum..ssah sgt ka nk wt suma 2 tuk mak ayah kita?xpn kn..balik pada cita kwan saya yg nk kwin lari kt thailand 2...plek gak kn..kalu da gatal sgt nk kwin npa xgtau mak ayah hang ja?klu laki 2 btol2 baik dia xkn ajak hang wt bnda bodoh cm ni oi..klu dia btoi2 sayang hang dia akan p jpa mak ayah ang ckap elok2 psal bnda ni..da nk kwin  sgt kn np nk tkot plak..igt sng ka kwin ni oi..byk tgjwab beb(saya ckp cm saya da kwin ja kn)..heheh ni dr pglman mmbe saya da kwin la...klu kwin lari ni bley bhgia ka?kwin tnpa restu mak ayah?xkn bhgia beb..dengan Doa n Restu mak ayah la kita akan berjaya n id0p bhgia ok...smpai bila nk lari dr family kowang?1 ari nnt kowang akan cr family kowang jgk ok...no komen la..sbb apa owg xsuka kwin lari?ha baca ni sebab-sebabnya ok..

-> Meruntuhkan sistem kekeluargaan Islam yang murni.
-> Menghilangkan hak wali.
-> Mengeruhkan hubungan kekeluargaan.
-> Pernikahan diragui.
-> Memudahkan urusan permohonan pernikahan (khususnya permohonan poligami dan pasangan bermasalah).
-> Menutup pintu pengiktirafan perkahwinan tanpa permohonan dan kebenaran yang sah. 

ahahaha...pndai plak saya kn...ni saya copy kt google ja..xslah kn klu tuk dkongsikan hehehe..baca n nilai sndri la apa yg say tulis ni..klu ada impian nk kawin lari ni xpyh wt la kot..pk la masa depan yg akn dtg 2 ok..apa pn y kita wt restu Mak n Ayah kita yg pntg ok...hehehe kepada kawan saya 2 saya mntak sgt2 awak xwt suma 2 ok..jari da leng0h ni..ok la mau lyn fB jp pas2 mau tidoq..pkul 2.55.am da ni ad0i..papai salam..zZz..kr0h..kr0h

0 loner (s)
OLD | NEW