feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
I'm Not You


entries | profile | tagboard

Sunday 8 May 2011
Mak & Ayah

Assalamualaikum..hehehe..sehat?alhamdulilah bagus..da mkan?bagus..hehehe..mlm ni ttba ha nk share pic mak n ayah saya hehe..arini kn ari ibu so meriah laa umh saya sbb anak2 buah suma mai umh saya...mlm bru kami suma smbut ari ibu..lambat skit kn..xpa lmbat pn jnj igt jgak kn..xmcm sstgah owg ari ibu pn bley wt lupa..hari kekasih igt sgat plak..huhu no komen la..tpuk dada tnya slera ok..huhu..

-mak saya ngn si kembar-
(sory bckground xcntik hehe)

-hehe..adik malu2 nk snap pic..mak senyum sakan aih-

-ayah tg0k mana 2..adik senyum manis..si kembar sayang acu-

-suka sgt2 pic ni..najla senyum sakan dok kt acu-

huhu..2 ja pic smpat snap td..meriah gila umh aku td masa 4 owg puteri ni mai umh aku..siap cicah garam belacan g..pergh cicah ngn kuah rojak mak bee plak..berair mata aku sbb pdas..xpa jnj sdap ahaaha..pas2 mkan kek plak..xst mkan mee bandung plak..kembong perot2 aku ni..cm nk kua balek ja..mkan kuat skang tp bdan xmau gmuk pn..nk kna p jpa Dr. Rozmey ni ahahaha..Alhamdulilah id0p makin ceria skang smenjak 2 3 menjak dh ehm2 ni..hehehe skang ni otak pk cri kwan rmai2 ja..xkira la dlm fB ka mna ka jnj bley msuk pala ngn aku..terutamanya gurl2 ni ahahaa..tgok ok ja pau n0 fon trus ahahaha..cm ni bla id0p single bebas ja nk wt pa pn..da mlas nk pk kapel2 ni wt semak pala ja..j0d0h xkmana kn s0?biarkan dia dtg sndri xpyh kalot2 nk cari..sabar menanti hehehe...kdg2 2 jlz gak tg0k owg len kapel ni..argh lntak depa la nk kapel ada aku kisah ahaha wt xtau suda..ok la..nk lyan fB plak..papai salam...kr0h..kr0h

0 loner (s)
OLD | NEW