feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
I'm Not You


entries | profile | tagboard

Friday 5 August 2011
Puasa :)

Assalmualaikum...heheh hari ni da masuk hari ke 6 kita puasa kn...selamat berpuasa..xlambat lg kot nk ucap hehe...actualy xda pa2 pun nk cta saja ja gatai tangan nk update jgk bl0g ni...hihii sllu org kalau bbuka ja mst mkan byk kn..siap 2 3 pinggan lagi tambah...tp aku puasa thun ni siyes aku ckp aku xda selara nk mkan lsg...hairan bin ajaib...sllu bbuka ja mst aku mkn byk tp thun ni da 6 hari kita puasa aku xpnah makan tambah lagi beb..tgok lauk bkn main sedap bila mkn ja asa knyang la plak..nk kata xposa aku posa beb..bsok aku nk p beli lauk pebret aku..nk tgok aku nk mkn byk2 x...lauk pebret aku ikan nyok2 masak sambal...tau ikan nyok2?kalu kaki pancing ni org panggil ikan GT..heheh sedap beb ikan 2...xnk caya try p beli..heheh Alhamdulilah sejak 2 3 4 menjak ni life aku da ok hepi sgt2 xda mslah2 nk pkiaq lg...raya thun ni 1st aku raya dengan status single hehhe...sllu raya berdua.skang sorang2 ja...tiap2 thun raya mst pkai baju sama warna tp thun ni ikt suka aku ja nk pkai warna apa pun da xda owg nk kisah...xtau la nk pkai warna apa thun ni..posa baru 6 hari da pk baju raya...huhu k la weh nk tdoq dulu..sblom tdoq da mkn soq(sahur)aku sahur makan koko krunch + milo ja huhuhu...jp g malas nk bgun lg...tdo trus ja bs0k bgun trus p kja...tid0q dulu ea babai salam

0 loner (s)
OLD | NEW