feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
I'm Not You


entries | profile | tagboard

Thursday 25 August 2011
Muhammad Taha Al Junaid

Assalamualaikum..sehat?alhamdulillah..sedaq xsedaq nk raya da 0i...xlama dh ahaha...sy0q n0h nk raya...sbulan p0sa mau x sy0q nki raya..hehe baju raya xbeli g ni ad0i...ahad or isnin ni bru nk p beli..byk kja nk wt g ad0iii...jgn nnt p beli baju melayu xdak saiz da la hehe..ada k0t n0h...ni aku nk share cta pasai budak nama Muhammad Taha Al Junaid...aku xtau la bdk ni d0k mana...yg aku tau suara dia sdap sgt2 bila dgaq dia baca Al-Quran...siyes aku ckp aku asa tenang sgt2 bila dgaq dia baca...hampa msuk youtube taip nama Muhammad Taha Al Junaid...dgaq ja yg mn 1 pun...hehe ni kalu hampa nk kata aku ni nk tjuk baik la apa la suka ati hampa la ok...ni bl0g aku s0 suka ati la nk tulis apa pun ok..haah marah nmpak..xmrah tp suka huhu..xtau nk taip apa da ni...k la weh mau tid0q dulu..hehe babai salam

0 loner (s)
OLD | NEW