feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
I'm Not You


entries | profile | tagboard

Monday 12 September 2011
CharKoeyTeow Sg Dua & Penang Port

Assalamualaikum...sehat?sudah mkan?huhuhu update dan update lagi..huhu kalu ada bnda yg aku wt mmg sllu la aku update bl0g ni hehehe..ni tgan rjin nk taip s0 update ja la...actualy aku bru blek dr Penang ni huhuhu...nk djadikan cita ptg td msa aku tgah mlepak mmbe aku anta msj ajak p makan CharKoeyTeow kt Sungai Dua Penang...jauh 2 beb l0q staq p Penang...aku pn ada xda kja nk wt ikt ja la...huhu 6 owg kami p huhu da mmbe aku yg bwak anak n bini dia hehee..c0mel anak dia Damia Qaireen huhuu...otw nk p 2 kami naik highway klu naik highway ni phm2 la race la kami 2 biji keta ahaha...yg xbest 2 kami nyaris2 nk excident weh...masa nk jd 2 huh darah stitik pun xdak aih...mmbe aku bwak 140-150kmj weh...da lpas skit sempadan Penang Kedah 2 ada excident s0 keta suma pkat sl0w la...kami yg tgah laju ni mmg xnmpak la smpai dkat ja pergh...tekan brek smpai   tayar keta mnjerit la...sep bek mmbe aku yg bwak keta 2 dia pam brek dlu..klu dia main tekan trus ja mmg kami lggar keta viva kt depan 2 la weh..Allah syg kami lagi la 2 huh...bwak 140-150kmj ttba ja brek mgejut mmg la xbley stop trus...xdan mengucap oo laju beb...hahaha smpai2 ja kdai CharKoeyTeow 2 pkat oder CharKoeyTeow Special la suma..mai2 jauh2 xkn nk mkn yg besa2 ja hehehe...tp siyes mmg sedap weh ad0i xcaya try p mkn 0k...siap pnah msuk pper utusan g kdai 2...hahaha pas mkn mmbe aku ajak lpak kt Pantai Bersih plak..mmg p0rt mlepak ar 2 klu mlm2 mgu...da puas mlepak bru blek..da smpai loq staq mmbe aku ajak p makan KFC plak dh..hahah KFC free sbb tuka Hot Ticket yg Maxis 2 hahaha...nk ayam KFC free p ar beli Hot Ticket Maxis yg 15 hinggit 2 hehehe...dri k0l 9mlm kami kuaq k0l 2pg bru smpai umh..mmg keja blajan ar kami mlm ni..heehe...ni da pic aku tgkap tadi tg0k ar..xmau tg0k pun xpa xpksa pun kn2 ahaha up to u...

Damia Qaireen anak mmbe baik aku




pic tuan bl0g wajib ada beb :-)

bljaq2 jd bapak ahaha

sahabat2 saya


Damia ngn mama dia



muka Damia bru bgun td0q :-)

Damia jd model ja mlm ni


ok2 dh 2 ja pic aku sempat tgkap..byk gmbaq Damia ja hehe..aku mgntuk sgt2 ni weh mau td0q dlu..tq sbb sudi baca...babai salam :-)

2 loner (s)
OLD | NEW